Velkommen til matglede!

Velkommen til matglede!

Kartlegg kostholdet ditt med SomeBody. Ved å føre kostdagbok en periode vil du se hvor det kan være lurt å gjøre endringer for å få en god balanse i kostholdet ditt. Når kroppen blir glad, blir du også glad!

Det finnes ikke usunn mat, bare usunne mengder

Fokus på mengder

Det er ikke usunt med sjokolade så lenge du ikke spiser masse hver dag. Det er heller ikke sunt å bare spise grønnsaker. I SomeBody ønsker jeg at fokuset er på mengder. Du skal spise det du liker, men tilpasse mengdene. Med SomeBody ser du hvilken mengde av ulike matvarer som er passe for din kropp, basert på ditt individuelle behov. 

Få det bedre med mer grønnsaker

Du vil merke på kroppen at den fungerer bedre, du får mer overskudd og bedre humør når du spiser næringsrik mat. For å begynne et sted, anbefaler jeg deg å fokusere på å få i deg grønnsaker til hvert måltid. Ved å få i deg "5 om dagen" med frukt, bær og grønnsaker, gir du kroppen et variert spekter av nyttige næringsstoffer som vil gi resultater både på hud, vekt og humør. Ved å fylle halve tallerken med salat når du spiser pizza, får du en bedre balanse i måltidet, både med tanke på kalorier og næringsstoffer.

Grønnsaker forsvarer det meste - også pizza, pølse og hamburger!

Din egen ernæringsfysiolog

Som medlem i SomeBody kan du sende meg mail når du har spørsmål - uten ekstra kostnad. Du får med andre ord din egen ernæringsfysiolog som støtter deg på veien mot dine mål. Jeg ser frem til å bidra for deg!

You are SomeBody

Bli medlem av SomeBody og ta kontroll over ditt eget kosthold. Bli den beste utgaven av deg selv. Fordi du fortjener det ;)

Velkommen og lykke til,
Camilla